About Me

My photo
Ipoh, Perak, Malaysia
Hey There ! MuhammadHafizi Bin AbdAziz Here ! Hafizi | 14y/o | ipoh perak ! saya suka makan , hari hari saya makan ! hihi , okay cita cita saya nak jadi pemuzik ! saya suka milo ais dengan chicken chopp ! aummmm ! don't judge me before you know me ! FOLLOW FOLLOW lah ehh ! muahh !

Thursday, April 21, 2011

babyy , kau kata kan , cinta gunakan akal , mmg sayaa percaya cinta guna kan akal , main bola punn samee , bayy , tapyy yg pelik nye knape babyy ckp cinta perlu kan pengorbanan ? setahu saya tak de sapee punn mati kalo kite kapel ? babyy , kau katakan cinta perlukan kasih sayang , mmg . tapyy ada juga cinta yg penuh dngn perasaan benci , seperti perkahwinan yg tiada titik noktah , seperti hubungan yg tidak disukai ( mak bapak pilih ) . tapii adakah perasaan benci itu akan lenyap apabila sampai ke jenjang pelamin ? ada kah benci tuh akan hilang secara auto ? seperti perkahwinan antara Yusri KRU dan Erra Fazira yg memakan sabanyak RM500.000 hnya untuk perkahwinan mereka . inilah dunia percintaan , penuhh dengan pembaziran dan buang masa , pilihan ditangan anda , adakah SINGLEE atau KAPEL ?

No comments:

Post a Comment